Hoe weet of dat mijn boxen niet kapot zijn?

Sinds een dag of 2 doen mijn speakers op de laptop het regelmatig of gewoon niet. Soms doet hij het ongeveer 5 seconden en valt daarna weer uit. Alles staat ingeschakeld, en als ik mijn koptelefoon erin doe, komt er soms ook geluid uit mijn speakers. Weet iemand hier raad mee? Ik heb trouwens een Toshiba laptop

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je koptelefoon erin hebt en als dan je loudspeakers het dan af en toe doen heb je dan tegelijk geluid op je koptelefoon? Indien dit niet het geval is heb je kans dat het euvel ligt in je koptelefoonaansluiting!

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk wordt je probleem veroorzaakt door de audiodriver. Als deze niet zo goed mee is met het wel of niet aangesloten zijn van de hoofdtelefoon krijg je dit soort problemen.

Kijk eens na of er geen update is voor deze driver.